DEPAUL POLIEVKA
Kúpou kapustnice podporíš verejnú finančnú zbierku Depaul Slovensko pre ľudí bez domova. Recept bude zhodný s tým, podľa ktorého dobrovoľníci varia v nocľahárni svojim klientom, ľuďom bez domova.
Zbavme sa predsudkov, otvorme srdcia a pomôžme tým, ktorí našu pomoc veľmi potrebujú. Či si bežec, chodec, alebo priateľ dobrej nálady, tešíme sa na teba v Karloveskej lodenici 30.11. od 08:00.
PREČO TO ROBÍME?
Keď sme premýšľali nad tým, aké nové podujatie chceme urobiť, prišli sme na záver na toto…
Chceme to robiť inak. Inak bežecky ako sme to robili my v minulosti a inak ako to robia ostatní v súčasnosti. Ale niečo chceme robiť stále tak, ako to robíme od začiatku STEFANIK TRAIL. Chceme pomáhať ľuďom, ktorí to veľmi potrebujú.
- Rozhodli sme sa vybrať dátum, ktorý je iný, ako tie predchádzajúce a sadlo nám to medzi svätú Katarínu a Vianoce 😊
- Ten dátum (chladný dátum) nás priviedol k myšlienke pomôcť tým, pre ktorých priblíženie sa k Vianociam znamená sťažené podmienky na prežitie na ulici.
- A preto sme sa rozhodli spojiť sily s n.o. Depaul Slovensko. Táto organizácia toho pre ľudí bez domova robí naozaj mnoho. Jedna z jej aktivít je takzvané „gulášovanie“. A ako môžete vidieť po prekliknutí, je to spôsob, akým zabezpečujú stravu vo veľkom objeme vo svojej nocľahárni pri bratislavskom letisku pre tých, ktorí sem mieria každú noc, aby sa mohli vyspať v kľude a teple a aby si mohli na záver dňa dopriať misku teplej polievky. Raz je ňou guláš, inokedy, šošovicová, nezriedka aj fazuľová aj kapustová.
- A práve kapustová polievka, podľa receptu nocľahárne sv. Vincenta De Paul by nám mala po športovom výkone spríjemniť sobotné poludnie a pripomenúť blížiace sa Vianoce. Mala by zároveň svojim receptom pripomenúť spojenie s ľuďmi bez domova, ktorých sú okolo nás v Bratislave tisíce, no my ich bežne nevidíme. Finančný príspevok, ktorý sa rozhodnete za polievku poskytnúť buď tu v registrácii, alebo priamo na mieste, bude finančným darom pre n.o. Depaul Slovensko.
- Príďte, pozhovárajme sa, aj obetaví ľudia z Depaul Slovensko tam budú. Budete si môcť kúpiť nie len polievku, ale aj nejaký ten „depaulácky“ merch. Budeme veľmi radi. Všetky vaše príspevky padnú jednoznačne na úrodnú pôdu. A áno, aj tieto nákupy budú odmenené vydaním tombolového lístka za každý kúpený merch predmet alebo porciu polievky Depaul Slovensko.
- Ak sa všetko podarí ako má, chystáme v súvislosti s aktivitami Depaul Slovensko priamo na tejto akcii ešte jedno milé prekvapenie už počas servírovania polievky, ale aj potom ako vyhodnotíme najrýchlejších bežcov. Príďte, urobte si čas, neponáhľajte sa hneď domov a nechajte sa prekvapiť. Veríme, že to bude stáť naozaj za to 😊.
A teraz už ideme na propozície športových disciplín, ak by ste predsa len zatúžili po zdravom pohybe na zdravom večernom bratislavskom vzduchu 😊. Tešíme sa na Vás!
Prihlasovanie/Registrácia:
Online prihlasovanie bude ukončené v stredu 27.11.2024 o 23:59, alebo v momente naplnenia účastníckeho limitu. Po tomto dátume, ak nebude naplnený účastnícky limit sa bude dať prihlásiť aj na mieste v deň pretekov. Prihláseným sa účastník stáva až po uhradení štartovného. Hneď po uhradení štartovného sa Vaše meno zobrazí v zozname prihlásených a príde Vám email s potvrdením.
Odporúčame vám, vytvoriť si na stránke prihlasovania účet. To vám umožní robiť akékoľvek zmeny vo vašej prihláške zadarmo. V prípade AKÝCHKOĽVEK otázok vo veci prihlasovania nás kontaktujte len prostredníctvom e-mailu prihlaska@vysledkovyservis.sk Na iných e-mailoch, kontaktných číslach alebo na sociálnych sieťach vám informácie ohľadom prihlasovania z kapacitných dôvodov nedokážeme poskytnúť.
Úhrada štartovného – fyzické osoby:
Štartovné môžete uhradiť dvomi spôsobmi: Kartou, alebo prevodom. Oba vám budú ponúknuté pri vypĺňaní online prihlášky. Ak využijete platbu kartou, Vaše meno sa objaví v zozname prihlásených okamžite. Ak využijete možnosť platby prevodom, príde Vám email s inštrukciami k platbe platobným QR kódom, alebo klasickým bankovým prevodom. Ak email nenájdete, skontrolujte priečinok SPAM/REKLAMA. Vaše meno sa zobrazí v zozname prihlásených po pripísaní platby na účet.
Neuhrádzajte prosím štartovné poštovou poukážkou!
V prípade, že si účastník zvolí platbu prevodom, má 4 kal. dni na to, aby zrealizoval úhradu. Ak úhrada nedorazí, po 4 kal. dňoch mu pošleme druhú výzvu na úhradu a ak ani potom neuhradí, pošleme mu oznámenie, že jeho prihláška bola zmazaná.
Úhrada štartovného – právnické osoby:
Výška štartovného pre právnické osoby (tj. “na faktúru“) je nominálne totožná ako pri fyzických osobách, ale bez DPH! Príklad „ceny štartovného na faktúru“ pre 1 bežca v období do 20.11.2024 je 16 EUR bez DPH. V prípade záujmu o nákup štartovného právnických osôb, volajte 0910 311 932, resp. píšte správu na martin.urbanik@gmail.com. Predaj štartovného právnickým osobám od piatka 22.11.2024 vrátane nie je možný.
Výška štartovného fyzických osôb:
– platí pre obe trasy a všetky tri disciplíny rovnako
Štartovné bez fľaše vína (povinná voľba súťažiacich vo veku od 15 do 17 rokov)
16 € vrátane DPH do 20.11.2024 pri online registrácii cez registračný systém spoločnosti SunBell s.r.o. – VysledkovyServis.sk
19 € vrátane DPH od 21.11. do 28.11.2024 pri online registrácii cez registračný systém spoločnosti SunBell s.r.o. – VysledkovyServis.sk
35 € vrátane DPH pri registrácii v deň konania podujatia, možná platba len v hotovosti (30.11.2024)
Štartovné + fľaša 0,7 l Chardonnay FRIZZANTE alebo Iršai Oliver 2024 (podľa vlastnej voľby v registrácii), vinárstvo SIVKO Modra, možná voľba pre vek 18+
23 € vrátane DPH do 20.11.2024 pri online registrácii cez registračný systém spoločnosti SunBell s.r.o. – VysledkovyServis.sk
26 € vrátane DPH od 21.11. do 28.11.2024 pri online registrácii cez registračný systém spoločnosti SunBell s.r.o. – VysledkovyServis.sk
42 € vrátane DPH pri registrácii v deň konania podujatia, možná platba len v hotovosti (30.11.2024)
STÁNOK MERCH STEFANIK TRAIL:
V stánku s merchom STEFANIK TRAIL si budete môcť už od 8:00 zakúpiť bežecké čelenky, silikónové poháriky, plecháčiky s pamätnou trasou ST 145 KM / +5300 M, vode a vzduchu tesné vaky nie len na špinavé bežecké oblečenie a obuv, mikiny STEFANIK TRAIL. Za každý jeden kúpený kus čohokoľvek dostane kupujúci 1 tombolový lístok do atraktívnej tomboly.
Meranie času a výsledky:
Elektronickú časomieru zabezpečuje firma SunBell s.r.o. – VysledkovyServis.sk. Výsledky budú priebežne zverejňované na stránke VysledkovyServis.sk, resp. n stránke stefaniktrail.sk
Ak máte na podujatí disciplíny ktoré sa nemerajú čipovou časomierou, prosím uveďte to v tejto časti propozícií, nech je to všetkým účastníkom a aj nášmu tímu jasné. Ak neuvediete nič, automaticky pripravíme čipovú časomieru pre všetky disciplíny.
Štartové číslo:
Každý pretekár je povinný mať pripevnené štartovné číslo na hrudi, tak aby bolo viditeľné a nesmie byť prekryté. Bez štartového čísla na hrudi sa môže stať, že Váš čas nebude zaznamenaný. Štartové číslo je až do momentu dobehu do cieľa majetkom usporiadateľa. Štartové čísla sú bez súhlasu usporiadateľa neprenosné na inú osobu. Pretekár, ktorý bude štartovať so štartovým číslom prideleným v štartovej listine inému pretekárovi bude diskvalifikovaný.
Presun štartovného na inú osobu a zmeny v prihláške:
Zaplatené štartovné sa nevracia!
Pokiaľ si vytvoríte na stránke vysledkovyservis.sk účet, môžete svoje štartovné presunúť na inú osobu, alebo robiť ďalšie zmeny vo svojej prihláške zadarmo. (Platí pre podujatia na ktoré ste sa prihlásili po vytvorení svojho účtu a s použitím svojho účtu)
Pokiaľ si účet vytvárať nechcete, štartovné číslo je možné presunúť na inú osobu za manipulačný poplatok 4€. V prípade, ak chcete prepísať vaše štartové číslo na iného účastníka, môžete tak urobiť na stránke vysledkovyservis.sk. V hlavnom menu vyberte položku „Zmena prihlášky“ a uveďte všetky údaje o novom účastníkovi. Zmenu však musí urobiť osoba, ktorá bola pôvodne prihlásená. Štartový balík už preberá nový účastník. Po prevzatí štartového balíka už nie je presun štartovného čísla možný.
V prípade AKÝCHKOĽVEK otázok vo veci prihlasovania nás kontaktujte len prostredníctvom e-mailu prihlaska@vysledkovyservis.sk Na iných e-mailoch, kontaktných číslach alebo na sociálnych sieťach vám informácie ohľadom prihlasovania z kapacitných dôvodov nedokážeme poskytnúť.
Kategórie:
Všetky disciplíny budú bez vekových kategórií. Zohľadňované budú len kategórie MUŽI, ŽENY, MIX (v prípade súťaží družstiev).
Vyhlásenie a oceňovanie najlepších po pretekoch:
10 KM CESTNÝ BEH: TOP 3 ŽENY jednotlivci, TOP 3 MUŽI jednotlivci, TOP 1 ŽENY družstvá, TOP 1 MUŽI družstvá, TOP 1 MIX družstvá
10 KM NORDIC WALKING CESTA: TOP 3 ŽENY, TOP 3 MUŽI
10 KM LES beh: TOP 3 ŽENY jednotlivci, TOP 3 MUŽI jednotlivci, TOP 1 ŽENY družstvá, TOP 1 MUŽI družstvá, TOP 1 MIX družstvá
Zadná strana štartového čísla:
Na zadnej strane štartového čísla máte možnosť vyplniť zdravotné údaje o vás. Tieto údaje použije organizátor výlučne v prípade zdravotných komplikácií pretekára a následného ošetrenia zdravotnou a záchrannou službou. V prípade Vášho záujmu, doplňte prosím predložené údaje o váš aktuálny zdravotný problém, chorobu, alergiou, kontaktnú osobu, prípadne inú dôležitú informáciu, ktorá nám môže pomôcť v prípade, ak vám počas, resp. po skončení behu bude poskytovaná zdravotná pomoc.
Zdravotná služba:
Lekárska pomoc je zabezpečená počas celého pretekov v priestoroch štartu.
Vyššia moc:
Organizátor si vyhradzuje v závislosti od okolností právo upraviť a bližšie špecifikovať niektoré údaje uvedené v týchto propozíciách, resp. organizačných pokynoch. Organizátor si rovnako vyhradzuje právo zrušiť alebo prerušiť konanie podujatia alebo niektorej z disciplín podujatia v prípade vážneho nebezpečenstva, a to najmä vojny, nepriaznivého počasia, nebezpečenstva teroru alebo iného útoku ohrozujúceho bezpečnosť účastníkov podujatia, resp. z iných vopred nepredvídateľných vis maior udalostí a okolností.
V takomto prípade nemá účastník nárok na vrátenie štartovného poplatku, resp. jeho časti nakoľko, organizátorovi už vznikli náklady na prípravu podujatia v čase pred samotným momentom prerušenia/zrušenia podujatia. Organizátor však môže po zvážení všetkých okolností a vyčíslení nákladov spojených s prípravou podujatia kompenzovať účastníkovi časť štartovného formou, ktorú zváži za adekvátnu vo vzniknutej situácii.
Opatrenia COVID-19:
Opatrenia COVID-19: V prípade, že aktuálna situácia spojená so šírením ochorenia COVID-19 si bude vyžadovať zavedenie opatrení v súlade s aktuálnymi nariadeniami Hlavného hygienika SR a Úradu verejného zdravotníctva SR, účasť pretekárov na podujatí môže byť upravená na základe rozhodnutia organizátora, resp. na stanovených epidemiologických a hygienických pravidlách pre organizovanie hromadných športových podujatí.
Organizátori:
Všetko ohľadom prihlasovania a registrácií LEN na prihlaska@vysledkovyservis.sk
Riaditeľ podujatia / traťový maršál, Martin Urbaník, 0910 311 932, martin.urbanik@gmail.com
O.Z. VESTIGIUM, Adámiho 22, Bratislava 841 05, Pavel Urbaník, predseda
URBAN SERVICES, s.r.o., Adámiho 20, Bratislava 841 05, behajdunaj@gmail.com
Klub vodných športov, Karlova Ves, Botanická 59, 84104 Bratislava, info@lodenicakvs.sk
GENERÁLNY PARTNER
PROJEKT PODPORILI
PARTNERI PROJEKTU